040 / 882 599

 

 

 

Najbrž Vas bo zanimalo...

 

Če danes naročim, kdaj bo paket pri meni?


Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 16h bodo odposlana še isti dan, pričakujete jih lahko naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo odposlana prvi delovni dan. Vendar si Pošta Slovenije pridržuje pravico dostave paketov v dveh delovnih dneh.

 

Koliko stane poštnina?

 

Če se odločite za plačilo po povzetju:
ob nakupu do 20 € znaša poštnina 1,99 €,
ob nakupu nad 20 € je poštnina brezplačna (poštnino plačamo mi).

 

Če se odločite za plačilo po predračunu:

ob nakupu do 20 € znaša poštnina 0,99 €,
ob nakupu nad 20 € je poštnina brezplačna (poštnino plačamo mi).

 

Osebni prevzem:
Izdelke, kupljene v spletni trgovini lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja – Gosposvetska cesta 39, 2000 Maribor vendar le ob vnaprejšnjem plačilu po predračunu. Pri osebnem prevzemu odpadejo vsi stroški pošiljanja.

 

Kako lahko plačam naročeno?

 

PLAČILO PO POVZETJU (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga po pošti)
pri tem načinu plačila s paketom prejmete tudi račun s položnico katero poravnate poštnemu uslužbencu ali na pošti ob prevzemu paketa.

Pri plačilu z gotovino po povzetju se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša:
1,05 € za pakete v vrednosti do 98 €,
1,07 % vrednosti paketa pri paketih z vrednostjo od 98 € do 501 €
Ta strošek ni zajet v vrednost naročila in na ta znesek nimamo vpliva saj ga določa Pošta Slovenije.
V primeru, da ste navedli za dostavo drug naslov, plačilo po povzetju ni možno.

 

PLAČILO PO PREDRAČUNU

nakazilo preko katerekoli spletne banke ali s plačilom položnice na banki ali pošti.

 

Ali lahko vrnem artikel?

 

Vsekakor v primeru, da vam artikel ni všeč ga lahko vrnete ali zamenjate v roku 14 (štirinajst) dni. Artikel mora biti v takem stanju kot ste ga prejeli, v originalni embalaži in z vsemi dodatki, ki so bili zraven. Če ste ob nakupu prejeli darilo, ga žal morate tudi vrniti. V primeru, da se odločite za vračilo, vas bremeni le strošek poštnine. Ob vračilu izdelkov vam vrnemo celotno kupnino.

 

Ali je artikel identičen kot na sliki?

 

Za večino artiklov v spletni trgovini to drži, lahko pa se zgodi, da se kateri izmed njih razlikuje od realnega stanja izdelka. Zaradi različnih nastavitev monitorja so vse slike na naši strani informativnega značaja.

 

Izdelka, ki ga želim ni na zalogi! Kaj lahko storim?

 

Čeprav se trudimo, da bi bili izdelki ves čas na zalogi se lahko zgodi, da nam je katerega zmanjkalo. V tem primeru nam pošljite povpraševanje o izdelku in mi Vas bomo po e-pošti obvestili takoj ko bo prispel.

 

Kako uporabim promocijsko kodo?

 

Preprosto! Na drugem koraku v blagajni jo vneseš v okvirček "Vnesi kodo za popust ali kodo bona" in potrdiš z "Uporabi kodo." Na en nakup lahko uporabiš samo eno promocijsko kodo.

 

 Mojega vprašanja ni med pogostimi vprašanji!

 

Za vsa dodatna vprašanja smo Vam vedno z veseljem na voljo:

E-pošta: info@xstyle.si

Gsm: 040 882 599